ΠΑΙΔΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ   Leave a comment

 

 

ΟΓΔΟΟΣ – ΔΩΔΕΚΑΤΟΣ ΜΗΝΑΣ

 

 

ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ

ü  ΑΝΑΚΑΘΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΤΟΥ ΧΩΡΙΣ ΒΟΗΘΕΙΑ

ü  ΣΕΡΝΕΤΑΙ ΠΡΟΣ ΤΑ ΜΠΡΟΣ ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΚΟΙΛΙΑ ΤΟΥ

ü  ΣΤΕΚΕΤΑΙ ΣΤΑ ΤΕΣΣΕΡΑ ( ΜΕ ΓΟΝΑΤΑ ΛΥΓΙΣΜΕΝΑ ΚΑΙ ΧΕΡΙΑ ΤΕΝΤΩΜΕΝΑ )

ü  ΜΠΟΥΣΟΥΛΑΕΙ ΣΤΑ ΤΕΣΣΕΡΑ

ü  ΤΡΑΒΑΕΙ ΤΟ ΣΩΜΑ ΤΟΥ ΠΡΟΣ ΤΑ ΠΑΝΩ ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΑΘΕΙ ΣΕ ΟΡΘΙΑ ΘΕΣΗ.

ü  ΠΕΡΠΑΤΑΕΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΜΕΝΟ ΣΕ ΕΠΙΠΛΑ

ü  ΣΤΕΚΕΤΑΙ ΟΡΘΙΟ ΣΤΙΓΜΙΑΙΑ ΧΩΡΙΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ

ü  ΚΑΝΕΙ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΩΣ 2 – 3 ΒΗΜΑΤΑ ΧΩΡΙΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ.

 

 

ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΧΕΡΙΩΝ ΚΑΙ ΔΑΚΤΥΛΩΝ

ü  ΠΙΑΝΕΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΜΕ ΤΟΝ ΑΝΤΙΧΕΙΡΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΔΕΙΚΤΗ

ü  ΧΤΥΠΑΕΙ ΔΥΟ ΚΥΒΟΥΣ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ

ü  ΒΑΖΕΙ ΚΑΙ ΒΓΑΖΕΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΑΠΟ ΕΝΑ ΚΟΥΤΙ

ü  ΑΦΗΝΕΙ ΕΚΟΥΣΙΑ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΚΡΑΤΑΕΙ

 

 

ΟΜΙΛΙΑ

ü  ΑΚΟΥΕΙ ΟΜΙΛΙΕΣ ΜΕ ΟΛΟΕΝΑ ΑΥΞΑΝΟΜΕΝΗ ΠΡΟΣΟΧΗ

ü  ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΝΕΤΑΙ ΣΕ ΑΠΛΕΣ ΡΗΤΕΣ ΕΝΤΟΛΕΣ

ü  ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΝΕΤΑΙ ΣΤΟ ΟΧΙ

ü  ΚΑΝΕΙ ΑΠΛΕΣ ΧΕΙΡΟΝΟΜΙΕΣ ΟΠΩΣ ΑΡΝΗΣΗ ΜΕ ΝΕΥΜΑ ΤΟΥ ΚΕΦΑΛΙΟΥ

ü  ΦΛΥΑΡΕΙ ΣΤΗ ΓΛΩΣΣΑ ΤΟΥ ΠΑΡΑΦΟΝΤΑΣ ΠΟΙΚΙΛΙΑ ΦΘΟΓΓΩΝ ΚΑΙ ΗΧΩΝ

ü  ΛΕΕΙ ΜΑΜΑ ΚΑΙ ΜΠΑΜΠΑ

ü  ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ ΕΠΙΦΩΝΗΜΑΤΑ ΟΠΩΣ ΩΩ!

ü  ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΜΙΜΗΘΕΙ ΛΕΞΕΙΣ

 

 

ΝΟΗΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ

ü  ΠΕΡΙΕΡΓΑΖΕΤΑΙ ΤΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ( ΤΑ ΣΕΙΕΙ, ΤΑ ΚΟΠΑΝΑΕΙ, ΤΑ ΠΕΤΑΕΙ, ΤΑ ΡΙΧΝΕΙ )

ü  ΒΡΙΣΚΕΙ ΕΥΚΟΛΑ ΚΡΥΜΜΕΝΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ

ü  ΚΟΙΤΑΖΕΙ ΤΗ ΣΩΣΤΗ ΕΙΚΟΝΑ ΟΤΑΝ ΤΟΥ ΤΗΝ ΟΝΟΜΑΖΟΥΜΕ

ü  ΜΙΜΕΙΤΑΙ ΧΕΙΡΟΝΟΜΙΕΣ

ü  ΑΡΧΙΖΕΙ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ ΤΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΜΕ ΤΟ ΣΩΣΤΟ ΤΡΟΠΟ ( ΠΙΝΕΙ ΑΠΟ ΕΝΑ ΚΥΠΕΛΛΟ, ΧΤΕΝΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗ ΒΟΥΡΤΣΑ ΜΑΛΛΙΩΝ, ΒΑΖΕΙ ΤΟ ΑΥΤΙ ΣΤΟ ΑΚΟΥΣΤΙΚΟ ΤΟΥ ΤΗΛΕΦΩΝΟΥ Κ.Α. )

ü  ΕΚΤΕΙΝΕΙ ΤΟ ΧΕΡΙ Η ΤΟ ΠΟΔΙ ΓΙΑ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΝΑ ΤΟ ΝΤΥΣΟΥΝ

 

 

ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ

ü  ΝΤΡΕΠΕΤΑΙ Η ΑΙΣΘΑΝΕΤΑΙ ΑΝΗΣΥΧΙΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΕ ΞΕΝΟΥΣ

ü  ΚΛΑΙΕΙ ΟΤΑΝ Η ΜΗΤΕΡΑ ΚΑΙ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΦΕΥΓΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ

ü  ΤΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΝΑ ΜΙΜΕΙΤΑΙ ΠΡΟΣΩΠΑ ΚΑΘΩΣ ΠΑΙΖΕΙ

ü  ΔΕΙΧΝΕΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΠΡΟΤΙΜΗΣΗ ΣΕ ΟΡΙΣΜΕΝΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΚΑΙ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ

ü  ΔΟΚΙΜΑΖΕΙ ΤΙΣ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΤΟΥ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΤΟ ΤΑΪΖΟΥΝ (  Π.Χ. ΠΩΣ ΑΝΤΙΔΡΟΥΝ ΟΤΑΝ ΑΡΝΕΙΤΑΙ ΝΑ ΦΑΕΙ )

ü  ΔΟΚΙΜΑΖΕΙ ΤΙΣ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΤΟΥ ΣΤΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΟΥ (  Π.Χ. ΤΙ ΚΑΝΟΥΝ ΑΝ ΒΑΛΕΙ ΤΑ ΚΛΑΜΑΤΑ ΜΟΛΙΣ ΒΓΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟ ΔΩΜΑΤΙΟ )

ü  ΠΙΘΑΝΟΝ ΚΑΠΟΙΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΝΑ ΤΟΥ ΠΡΟΚΑΛΟΥΝ ΦΟΒΟ

ü  ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙ ΗΧΟΥΣ ΚΑΙ ΧΕΙΡΟΝΟΜΙΕΣ ΓΙΑ ΕΛΚΥΣΕΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ

 

 

 

 

ΔΕΥΤΕΡΟ ΧΡΟΝΟΣ

 

 

ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ

ü  ΠΕΡΠΑΤΑΕΙ ΜΟΝΟ ΤΟΥ

ü  ΣΕΡΝΕΙ ΠΙΣΩ ΤΟΥ ΕΝΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΠΕΡΠΑΤΩΝΤΑΣ

ü  ΚΡΑΤΑΕΙ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ Η ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΕΝΩ ΠΕΡΠΑΤΑΕΙ

ü  ΑΡΧΙΖΕΙ ΝΑ ΤΡΕΧΕΙ

ü  ΣΤΕΚΕΤΑΙ ΣΤΙΣ ΜΥΤΕΣ ΤΩΝ ΠΟΔΙΩΝ

ü  ΚΛΩΤΣΑΕΙ ΜΙΑ ΜΠΑΛΑ

ü  ΣΚΑΡΦΑΛΩΝΕΙ ΚΑΙ ΚΑΤΕΒΑΙΝΕΙ ΑΠΟ ΕΠΙΠΛΑ ΧΩΡΙΣ ΒΟΗΘΕΙΑ

ü  ΑΝΕΒΟΚΑΤΕΒΑΙΝΕΙ ΣΚΑΛΕΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΚΡΑΤΙΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΥΠΑΣΤΗ

 

 

ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΧΕΡΙΩΝ ΚΑΙ ΔΑΚΤΥΛΩΝ

ü  ΜΟΥΤΖΟΥΡΩΝΕΙ ΤΥΧΑΙΑ

ü  ΑΝΑΠΟΔΟΓΥΡΙΖΕΙ ΕΝΑ ΚΟΥΤΙ ΓΙΑ ΝΑ ΑΔΕΙΑΣΕΙ ΤΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΤΟΥ

ü  ΦΤΙΑΧΝΕΙ ΕΝΑΝ ΠΥΡΓΟ ΑΠΟ ΤΕΣΣΕΡΙΣ Η ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΥΣ ΚΥΒΟΥΣ

ü  ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΩΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ ΤΟ ΕΝΑ ΧΕΡΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΟ ΑΛΛΟ

 

 

ΟΜΙΛΙΑ

ü  ΔΕΙΧΝΕΙ ΕΝΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΑΝ ΤΟΥ ΤΟ ΟΝΟΜΑΣΟΥΝ ( Η΄ ΜΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΠΟΥ ΤΟ ΑΠΕΙΚΟΝΙΖΕΙ )

ü  ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΟΙΚΕΙΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝ, ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΩΝ Η΄ ΜΕΡΩΝ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ

ü  ΛΕΕΙ ΛΙΓΕΣ ΛΕΞΕΙΣ ΜΟΝΟΛΕΚΤΙΚΑ ( ΜΕΤΑΞΥ 15 ΚΑΙ 18 ΜΗΝΩΝ )

ü  ΦΤΙΑΧΝΕΙ ΑΠΛΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ  ( ΜΕΤΑΞΥ 18 ΚΑΙ 24 ΜΗΝΩΝ )

ü  ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΜΕ 2 ΕΩΣ 4 ΛΕΞΕΙΣ

ü  ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΑΠΛΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ

ü  ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙ ΛΕΞΕΙΣ ΠΟΥ ΕΠΙΑΣΕ ΤΟ ΑΥΤΙ ΤΟΥ ΑΠΟ ΣΥΝΟΜΙΛΙΑ

 

 

ΝΟΗΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ

ü  ΒΡΙΣΚΕΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΝ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΚΡΥΜΜΕΝΑ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΔΥΟ ΤΡΙΑ ΚΑΛΥΜΜΑΤΑ Η΄ ΣΚΕΠΑΣΜΑΤΑ

ü  ΑΡΧΙΖΕΙ ΝΑ ΤΑΞΙΝΟΜΕΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΚΑΤΑ ΣΧΗΜΑ Η΄ ΧΡΩΜΑ

ü  ΑΡΧΙΖΕΙ ΝΑΙ ΠΑΙΖΕΙ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΠΡΟΣΠΟΙΗΣΗΣ

 

 

ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΤΗΤΑ

ü  ΜΙΜΕΙΤΑΙ ΤΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΑΛΛΩΝ, ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΑΛΛΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ

ü  ΑΠΟΚΤΑ ΟΛΟ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΤΗΣ ΑΤΟΜΙΚΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ

ü  ΟΛΟ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΙΝΘΟΥΣΙΑΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΗ ΠΑΡΕΑ ΑΛΛΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ

 

 

                                       

ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ

ü  ΕΚΔΗΛΩΝΕΙ ΟΛΟΕΝΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΤΑΣΕΙΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΣΙΑΣ

ü  ΕΚΔΗΛΩΝΕΙ ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΣΗΜΑΔΙΑ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ( ΑΨΗΦΑ ΕΠΙΘΥΜΙΕΣ Η΄ ΟΔΗΓΙΕΣ ΤΩΝ ΓΟΝΙΩΝ )

ü  ΤΟ ΑΓΧΟΣ ΑΠΟΧΩΡΙΣΜΟΥ ΕΠΙΤΕΙΝΕΤΑΙ ΓΥΡΩ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΑΥΤΟΥ ΚΑΙ ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΞΑΣΘΕΝΕΙ

 

 

 

ΤΡΙΤΟΣ ΧΡΟΝΟΣ

 

 

ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ

ü  ΣΚΑΡΦΑΛΩΝΕΙ ΑΝΕΤΑ

ü  ΑΝΕΒΟΚΑΤΕΒΑΙΝΕΙ ΣΚΑΛΕΣ ΕΝΑΛΛΑΣΟΝΤΑΣ ΤΑ ΠΟΔΙΑ

ü  ΚΛΩΤΣΑΕΙ ΜΙΑ ΜΠΑΛΑ

ü  ΤΡΕΧΕΙ ΜΕ ΕΥΚΟΛΙΑ

ü  ΚΑΝΕΙ ΠΟΔΗΛΑΤΟ ( ΤΡΙΤΡΟΧΟ )

ü  ΣΚΥΒΕΙ ΤΟ ΣΩΜΑ ΠΡΟΣ ΤΑ ΕΜΠΡΟΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΕΦΤΕΙ

 

 

ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΧΕΡΙΩΝ ΚΑΙ ΔΑΚΤΥΛΩΝ

ü  ΚΑΝΕΙ ΟΡΙΖΟΝΤΙΕΣ, ΚΑΘΕΤΕΣ ΚΑΙ ΚΥΚΛΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΜΕ ΤΟ ΜΟΛΥΒΙ

ü  ΓΥΡΙΖΕΙ ΤΙΣ ΣΕΛΙΔΕΣ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ ΜΙΑ ΜΙΑ

ü  ΦΤΙΑΧΝΕΙ ΠΥΡΓΟΥΣ ΜΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΥΣ ΑΠΟ ΕΞΙ ΚΥΒΟΥΣ

ü  ΚΡΑΤΑΕΙ ΤΟ ΜΟΛΥΒΙ ΓΙΑ ΝΑ ΓΡΑΨΕΙ

ü  ΒΙΔΩΝΕΙ ΚΑΙ ΞΕΒΙΔΩΝΕΙ ΚΑΠΑΚΙΑ ΒΑΖΩΝ Η΄ ΒΙΔΕΣ ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΝΟΙΓΕΙ ΠΟΡΤΕΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΘΥΡΑ

ü  ΓΥΡΙΖΕΙ ΠΕΡΙΣΤΡΕΦΟΜΕΝΑ ΧΕΡΟΥΛΙΑ

 

 

ΟΜΙΛΙΑ

ü  ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ ΑΠΛΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΠΟΥ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝΤΙΑ ΑΠΟ ΔΥΟ – ΤΡΙΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ

ü  ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΙ ΣΧΕΔΟΝ ΟΛΑ ΤΑ ΚΟΙΝΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΙΚΟΝΕΣ

ü  ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙ ΤΙΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ

ü  ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΤΙΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ( ΠΑΝΩ, ΚΑΤΩ, ΜΕΣΑ )

ü  ΦΤΙΑΧΝΕΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΑΠΟ 4 – 5 ΛΕΞΕΙΣ

ü  ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΕΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΝ ΗΛΙΚΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΦΥΛΟ ΤΟΥ

ü  ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ ΑΝΤΩΝΥΜΙΕΣ ( ΕΓΩ, ΕΣΥ, ΕΜΕΙΣ, ΑΥΤΟΙ ) ΚΑΙ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΛΗΘΥΝΤΙΚΟ ΟΡΙΣΜΕΝΩΝ ΛΕΞΕΩΝ ( ΜΠΑΛΕΣ, ΓΑΤΕΣ Κ.Λ.Π. )

ü  ΟΙ ΤΡΙΤΟΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ ΤΙΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΛΕΞΕΙΣ ΠΟΥ ΛΕΕΙ

 

 

ΝΟΗΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ

ü  ΘΕΤΕΙ ΣΕ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΜΗΧΑΝΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ

ü  ΣΥΝΤΑΙΡΙΑΖΕΙ ΕΝΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΠΟΥ ΚΡΑΤΑΕΙ Η΄ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΔΩΜΑΤΙΟ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΤΟΥ ΣΕ ΕΝΑ ΒΙΒΛΙΟ

ü  ΚΑΝΕΙ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΠΡΟΣΠΟΙΗΣΗΣ ( ΟΠΟΥ ΥΠΟΔΥΕΤΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΤΟΥ ΜΕ ΚΟΥΚΛΕΣ, ΖΩΑΚΙΑ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ )

ü  ΤΑΞΙΝΟΜΕΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟ ΣΧΗΜΑ ΚΑΙ ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΤΟΥΣ

ü  ΦΤΙΑΧΝΕΙ ΠΑΖΛ ΤΡΙΩΝ Η΄ ΤΕΣΣΑΡΩΝ ΚΟΜΜΑΤΙΩΝ

ü  ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ 2

 

 

ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΤΗΤΑ

ü  ΜΙΜΕΙΤΑΙ ΕΝΗΛΙΚΕΣ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΠΑΙΔΙΑ

ü  ΑΥΘΟΡΜΗΤΑ ΕΚΔΗΛΩΝΕΙ ΣΤΟΡΓΗ ΓΙΑ ΣΥΜΠΑΙΚΤΕΣ ΤΟΥ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΖΕΙ

ü  ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΝΑΛΑΣΣΕΙ ΣΕΙΡΑ ΜΕ ΤΟ ΣΥΜΠΑΙΚΤΗ ΤΟΥ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ

ü  ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΤΙΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΔΙΚΟ ΜΟΥ, ΔΙΚΟ ΤΟΥ/ ΤΗΣ

 

 

ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ

ü  ΕΚΔΗΛΩΝΕΙ ΑΝΟΙΚΤΑ ΤΗΝ ΤΡΥΦΕΡΟΤΗΤΑ ΤΟΥ

ü  ΕΚΦΡΑΖΕΙ ΕΝΑ ΕΥΡΥ ΦΑΣΜΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ

ü  ΣΤΗΝ ΗΛΙΚΙΑ ΤΩΝ ΤΡΙΩΝ ΕΤΩΝ ΑΠΟΧΩΡΙΖΕΤΑΙ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΤΟΥ ΜΕ ΕΥΚΟΛΙΑ

ü  ΑΝΤΙΣΤΕΚΕΤΑΙ ΣΕ ΜΕΓΑΛΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΤΗΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗΣ ΡΟΥΤΙΝΑΣ

 

 

                    

 

ΤΕΤΑΡΤΟΣ ΧΡΟΝΟΣ

 

 

ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ

ü  ΠΗΔΑΕΙ ΚΑΙ ΣΤΕΚΕΤΑΙ ΣΤΟ ΕΝΑ ΠΟΔΙ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ 5 ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΑ

ü  ΑΝΕΒΟΚΑΤΕΒΑΙΝΕΙ ΤΗ ΣΚΑΛΑ ΧΩΡΙΣ ΒΟΗΘΕΙΑ

ü  ΚΛΩΤΣΑΕΙ ΤΗ ΜΠΑΛΑ

ü  ΠΕΤΑΕΙ ΤΗ ΜΠΑΛΑ ΜΕ ΚΙΝΗΣΗ ΤΟΥ ΧΕΡΙΟΥ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΩΜΟ

ü  ΠΙΑΝΕΙ ( ΤΙΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΟΡΕΣ ) ΜΙΑ ΜΠΑΛΑ  ΠΟΥ ΑΝΑΠΗΔΑ

ü  ΚΙΝΕΙΤΑΙ ΠΡΟΣ ΤΑ ΜΠΡΟΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣ ΤΑ ΠΙΣΩ ΜΕ ΕΥΧΕΡΕΙΑ

 

 

ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΧΕΡΙΩΝ ΚΑΙ ΔΑΚΤΥΛΩΝ

ü  ΑΝΤΙΓΡΑΦΕΙ ΤΕΤΡΓΩΝΑ ΣΧΗΜΑΤΑ

ü  ΖΩΓΡΑΦΙΖΕΙ ΕΝΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΜΕ 2 ΕΩΣ 4 ΜΕΡΗ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ

ü  ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ ΤΟ ΨΑΛΙΔΙ

ü  ΣΧΕΔΙΑΖΕΙ ΚΥΚΛΟΥΣ ΚΑΙ ΤΕΤΡΑΦΩΝΑ

ü  ΑΡΧΙΖΕΙ ΝΑ ΑΝΤΙΓΡΑΦΕΙ ΜΕΡΙΚΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ

 

 

ΟΜΙΛΙΑ

ü  ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΤΙΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΙΔΙΟ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ

ü  ΚΑΤΕΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΒΑΣΙΚΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗΣ

ü  ΦΤΙΑΧΝΕΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΜΕ 5 ΕΩΣ 6 ΛΕΞΕΙΣ

ü  ΜΙΛΑΕΙ ΑΡΚΕΤΑ ΚΑΘΑΡΑ ΩΣΤΕ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΟΙ ΤΡΙΤΟΙ

ü  ΛΕΕΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ

 

 

ΝΟΗΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ

ü  ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΣΩΣΤΑ ΟΡΙΣΜΕΝΑ ΧΡΩΜΑΤΑ

ü  ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΕΤΕΙ ΤΟ ΝΟΗΜΑ ΤΟΥ ΜΕΤΡΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΞΕΡΕΙ ΛΙΓΟΥΣ ΑΡΙΘΜΟΥΣ

ü  ΠΡΟΣΕΓΓΙΖΕΙ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΜΙΑ ΜΟΝΟ ΟΠΤΙΚΞ ΦΩΝΙΑ

ü  ΑΡΧΙΖΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΣΑΦΗ ΑΝΤΙΛΗΨΗ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ

ü  ΕΚΤΕΛΕΙ ΕΝΤΟΛΕΣ ΠΟΥ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝΤΑΙ ΑΠΟ 3 ΜΕΡΗ

ü  ΘΥΜΑΤΑΙ ΤΜΗΜΑΤΑ ΜΙΑΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ

ü  ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΤΙΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΙΔΙΟ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ

ü  ΠΑΙΖΕΙ ΜΕ ΤΗ ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΤΟΥ

 

 

ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΤΗΤΑ

ü  ΕΚΔΗΛΩΝΕΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΓΙΑ ΝΕΕΣ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ

ü  ΣΥΝΕΡΓΑΖΕΤΑΙ ΜΕ ΑΛΛΑ ΠΑΙΔΙΑ

ü  ΠΑΙΖΕΙ ΤΗ ¨ ΜΑΜΑ¨ ΚΑΙ ΤΟΝ  ¨ΜΠΑΜΠΑ¨

ü  Η ΕΠΙΝΟΗΤΙΚΗ ΤΟΥ ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΣΥΝΕΧΩΣ ΑΥΞΑΝΕΙ

ü  ΝΤΥΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΞΕΝΤΥΝΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΟΤΥ

ü  ΠΑΖΑΡΕΥΕΙ ΤΗ ΛΥΣΗ ΣΕ ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΗ ΜΕ ΕΝΗΛΙΚΕΣ Η’  ΠΑΙΔΙΑ

ü  ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ

 

 

ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ

ü  ΦΑΝΤΑΣΙΩΝΕΤΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΑΣΥΝΗΘΙΣΤΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΩΣ ΤΕΡΑΤΑ

ü  ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΕΙ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ ΩΣ ΑΥΤΟΤΕΛΕΣ ΑΤΟΜΟ ΜΕ ΣΩΜΑ, ΝΟΥ ΚΑΙ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ

ü  ΣΥΧΝΑ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΔΙΑΚΡΙΣΗ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΗ ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

 

 

 

 

 

ΠΕΜΠΤΟΣ ΧΡΟΝΟΣ

 

 

ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ

ü  ΣΤΕΚΕΤΑΙ ΣΤΟ ΕΝΑ ΠΟΔΙ ΓΙΑ 10 ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΑ Η΄ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ

ü  ΧΟΡΟΠΗΔΑΕΙ ΣΤΟ ΕΝΑ Η΄ ΚΑΙ ΣΤΑ ΔΥΟ ΠΟΔΙΑ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙ ΤΟΥΜΠΕΣ

ü  ΑΙΩΡΕΙΤΑΙ ΚΑΙ ΣΚΑΡΦΑΛΩΝΕΙ

ü  ΙΣΩΣ ΚΑΤΑΦΕΡΝΕΙ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΑΕΙ ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ ΚΟΥΤΣΟ

 

 

ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΧΕΡΙΩΝ ΚΑΙ ΔΑΚΤΥΛΩΝ

ü  ΑΝΤΙΓΡΑΦΕΙ ΕΝΑ ΤΡΙΓΩΝΟ Η΄ ΑΛΛΑ ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΑ ΣΧΗΜΑΤΑ

ü  ΖΩΓΡΑΦΙΖΕΙ ΕΝΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΜΕ ΣΩΜΑ

ü  ΓΡΑΦΕΙ ΜΕΡΙΚΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ

ü  ΝΤΥΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΞΕΝΤΥΝΕΤΑΙ ΧΩΡΙΣ ΒΟΗΘΕΙΑ

ü  ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ ΤΟ ΠΗΡΟΥΝΙ, ΤΟ ΚΟΥΤΑΛΙ ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΤΟ ΜΑΧΑΙΡΙ

ü  ΣΥΝΗΘΩΣ ΦΡΟΝΤΙΖΕΙ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ ΟΤΑΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΠΑΕΙ ΣΤΗΝ ΤΟΥΑΛΕΤΑ

 

 

ΟΜΙΛΙΑ

ü  ΦΤΙΑΧΝΕΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΜΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΑΠΟ 5 ΛΕΞΕΙΣ

ü  ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝΤΑ ΧΡΟΝΟ

ü  ΔΙΗΓΕΙΤΑΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ

ü  ΛΕΕΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΚΑΙ ΤΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΤΟΥ

 

 

ΝΟΗΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ

ü  ΘΥΜΑΤΑΙ ΜΕΡΟΣ ΜΙΑΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ

ü  ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΕΤΡΗΣΕΙ ΔΕΚΑ Η΄ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ

ü  ΟΝΟΜΑΤΙΖΕΙ ΣΩΣΤΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 4 ΧΡΩΜΑΤΑ

ü  ΕΧΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΑΙΣΘΗΣΗ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ

ü  ΞΕΡΕΙ ΓΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ( ΧΡΗΜΑΤΑ, ΦΑΓΗΤΟ, ΟΙΚΙΑΚΕΣ ΣΥΣΚΕΥΕΣ )

 

 

ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΤΗΤΑ

ü  ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΕΙ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΤΟΥ

ü  ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΜΟΙΑΖΕΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΤΟΥ

ü  ΥΠΑΚΟΥΕΙ ΕΥΚΟΛΟΤΕΡΑ ΣΕ ΚΑΝΟΝΕΣ

ü  ΤΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΝΑ ΤΡΑΓΟΥΔΑΕΙ, ΝΑ ΧΟΡΕΥΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΥΠΟΔΥΕΤΑΙ

ü  ΕΚΔΗΛΩΝΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΑΝΕΞΑΡΤΗΣΙΑ ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙ ΠΡΩΤΟ ΕΠΑΦΗ ΜΕ ΕΝΑΝ ΕΝΗΛΙΚΑ ΜΟΝΟ ΤΟΥ

 

 

ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ

ü  ΕΧΕΙ ΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ ΤΗΣ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΟΤΗΤΑΣ

ü  ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΙΑΚΡΙΝΕΙ ΤΗ ΦΑΝΤΑΣΙΩΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

ü  ΑΛΛΟΤΕ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΠΑΙΤΗΤΙΚΟ ΚΑΙ ΑΛΛΟΤΕ ΣΥΝΕΡΓΑΖΕΤΑΙ ΠΡΟΘΥΜΑ

ü  ΕΚΦΡΑΖΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΜΕ ΠΙΟ ΑΜΕΣΟ ΚΑΙ ΣΑΦΗ ΤΡΟΠΟ    

 

 

 

 

Posted Ιουλίου 30, 2010 by mcanakis in παιδί / οικογένεια

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: